Aktuality

Úspěch filmů Eliminated a Zlatá hodinka nejen na přehlídce České vize

V sobotu 6. 4. 2024 se v Kasárnách Karlín odehrála první letošní postupová přehlídka krátkých filmů pro autorky a autory od 18 let: České vize – Praha. S potěšením oznamujeme, že naši studenti Klára Drbohlavová, Martin Barabáš, Petra Hýblerová, Amadea Makariusová a Ester Hlavová se svým krátkometrážním filmovým výstupem Zlatá hodinka z předmětu Audiovizuální komunikace 2 byli na […]

Úspěch filmů Eliminated a Zlatá hodinka nejen na přehlídce České vize

Co po bakaláři: Kam směřují absolventi Multimédií?

Konec bakalářského studia je často spojen s mnoha otázkami o budoucnosti. Absolventi Multimédií mají před sebou rozhodnutí, co dál, a to nemusí být úplně jednoduchou volbou. S ohledem na to, že je náš program prakticky zaměřený a přímo navazující multimediální magisterský obor není úplně na dosah ruky, mají absolventi o čem přemýšlet. Pojďme se podívat, […]

Co po bakaláři: Kam směřují absolventi Multimédií?

17. ročník festivalu MultiFest byl tentokrát celý o divácích!

Dne 26. 1. 2024 se v kině Lucerna uskutečnil 17. ročník studentského festivalu MultiFest, který letos nesl název MulTYfest a jeho tématem byla interaktivita s publikem a vytváření formy a programu akce podle toho, jak by ji diváci sami chtěli mít. Tento MultiFest byl celý o divácích, kteří měli poprvé šanci ovlivnit podobu festivalu ještě […]

17. ročník festivalu MultiFest byl tentokrát celý o divácích!

Inovační týden na KME 8.-12. 4. 2024

V letošním letním semestru nás v 9. týdnu již počtvrté čeká Týden inovací ve výuce (tzv. Inovační týden, neboli Innoweek). V týdnu od pondělí 8. 4. do pátku 12. 4. 2024 tedy nebude probíhat klasická rozvrhová výuka, ale akce, které běžně není možné ve výukové části semestru realizovat. Aktivity podporující moderní vzdělávání jsou organizovány studijními […]

Inovační týden na KME 8.-12. 4. 2024

Studenti prvního ročníku pomáhali neziskovým organizacím

Fotografie, video, vizuální styl nebo třeba obsahy pro sociální sítě – to vše řešili studenti prvního ročníku oboru Multimédia v ekonomické praxi v rámci předmětu Úvod do multimédií. V letošním akademickém roce navíc poprvé pracovali na projektech pro neziskové organizace. V zimním semestru 2023 studenti pracovali na projektech pro následující neziskové organizace: ACORUS, Fokus Praha, […]

Studenti prvního ročníku pomáhali neziskovým organizacím

Multimedialisti opět zabodovali v Creative Challenge

Studenti předmětu Řízení multimediálních projektů a Multimediální komunikace se i letos probojovali do finále Creative Challenge, pořádané mediální agenturou OMD Group. Soutěžní výzva, zaměřená na tvorbu marketingové strategie pro zvýšení povědomí o značce Philips Sonicare u mladší cílové skupiny, přivedla studenty k vytvoření inovativních a účinných konceptů. Do finále se dostaly celkem tři studentské agentury: […]

Multimedialisti opět zabodovali v Creative Challenge

Inovační týden na KME

V letošním ZS 2023/2024 nás v 8. týdnu potřetí čeká Týden inovací ve výuce (tzv. Inovační týden). V týdnu pondělí 6. 11. – pátek 10. 11. 2023 tedy nebude probíhat klasická rozvrhová výuka, ale akce, které běžně není možné ve výukové části semestru realizovat. Aktivity podporující moderní vzdělávání jsou organizovány studijními programy. Prohlédněte si v […]

Inovační týden na KME

SKEJTY A LOPATY

Skejty a lopaty je unikátní dokumentární seriál, který sleduje průběh stavby skateparku pro děti v Zambii. Celá minisérie byla organizována Českou televizí. Minisérie dokumentuje celý příběh vytváření hřiště a odkrývá Zambii, jak ji neznáme. Úkoly, které se zdají zdaleka jednoduché se v Zambii stávají oříškem. Ať už se jedná o stavební povolení nebo zajištění brigádníků. […]

SKEJTY A LOPATY

Studentky bravurně ovládly B2B kampaň

Studentky předmětu Řízení multimediálních projektů vzaly tento předmět opravdu vážně a navázaly na svou dřívější spolupráci z filmu Babička. Jejich hlavní sponzor se tak stal jejich klientem a společně se pustili do B2B kampaně. Značka AMITY vytváří povzbuzující nápoje na bázi matchy a dalších čajů či bylinek. I přes dobře vytvořenou základnu odběratelů ale stále […]

Studentky bravurně ovládly B2B kampaň

Akční sci-fi nářez z Vysoké školy ekonomické

Z kreativní dílny agentury GEN a Multimédií v ekonomické praxi vznikl krátkometrážní akční sci-fi film, který využívá moderní technologii virtuální produkce k natáčení filmu. Navzdory tomu, že se v dnešní době jedná o rozšířenou technologii ve filmovém průmyslu, tak v Česku se využívá jen zřídka. Režisér Tomáš Krauz se rozhodl ukázat světu využití této technologie, […]

Akční sci-fi nářez z Vysoké školy ekonomické

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: