Publikační činnost

Úvod do multimédií

Stanislav Horný a kolektiv

Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační technologie. Multimediální produkty se dnes vyskytují prakticky ve všech sférách lidské činnosti a je tedy třeba podporovat jak kvalifikovanou tvorbu těchto produktů, tak i vizuální gramotnost ve společnosti. Publikace podává základní přehled o možnostech využití těchto nových technologií k prezentaci informací. Čtenáři budou přiblíženy významy, prvky, principy, technologie a nástroje multimediálních technologií. Bude mít přehled o současných technologiích a trendech v prezentaci a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Publikace popisuje tvorbu a editaci základních multimediálních prvků – grafika, fotografie, film.

Nakladatelství Oeconomica, 1. vydání, 308 s.
ISBN 978-80-245-1987-6

 

Praktická učebnice fotografování

Stanislav Horný

Kniha krok za krokem provází čtenáře úskalími digitální fotografie, ukazuje cesty a problémy, které při fotografování mohou nastat a radí, jak se s nimi vypořádat. Jednotlivé kapitoly přinášejí cenné informace o digitálních fotoaparátech, pojednávají o problémech s expozicí, naučí fotografie digitálně upravovat a na konkrétních příkladech vysvětlují jak na fotografování portrétu, rodinného portrétu, krajiny, sportu, noční či zimní fotografování. Je to kniha pro každého, kdo nechce jen mačkat spoušť svého fotoaparátu, ale kdo chce mít kvalitní a pěkné fotografie.

Professional Publishing, 2016. 91 stran
ISBN 978-80-906594-1-4

 

Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd.

Professional Publishing, 2017. 188 stran
ISBN: 978-80-906594-3-8