Agentura GEN už přes dva roky s námi
„Nemohli jsme žít s vědomím, že naši kreativní studenti plýtvají svým potenciálem v rychlém občerstvení.”
Byl srpen roku 2020. Poprvé odhalujeme agenturu GEN v médiích. Rosteme, rozvíjíme se. Už jsme tu přes dva roky, náš GEN, kterým obohacujeme DNA klientů ale zůstává stále mladý.
Naše cesta začala už v roce 2011, kdy jsme akreditovali bakalářský obor Multimédia v ekonomické praxi a vytvořili tak studium, které nám, nadšencům do grafiky, videa, fotografie a reklamy, chybělo. Do výuky jsme začali přibírat odborníky z praxe a snažili se zároveň zlepšovat v tom, co jsme studentům předávali. Naše pracoviště, tehdy Grafická a multimediální laboratoř, se už tenkrát stalo vedle vyučování studentů také dodavatelem grafiky, fotek, videí a reklamních služeb pro řadu klientů včetně VŠE.
Silným zdrojem pomocné síly pro nás od samého začátku byli právě studenti Multimédií, které jsme potkávali ve výuce. Znali jsme jejich silné stránky a rozuměli potřebám v rámci studia. Ke spolupráci jsme často oslovili šikovného studenta a pomohli mu tak nastartovat práci v oboru – nejednou jsme totiž zjistili, že dosud pracoval jen mimo oblast multimédií.
Z Grafické a multimediální laboratoře se stala samostatná Katedra multimédií, ale věděli jsme, že tady naše cesta rozhodně nekončí. A zrovna když jsme začali realizovat plány na vznik agentury, pohltila svět covidová pandemie. Místo bezradnosti jsme ale pokračovali v práci a v propojování zkušených profesionálů a mladého týmu. Na online schůzkách se konečně zrodila agentura GEN. Bylo to oficiální. Kreativní komunikaci jen neučíme, ale také sami vytváříme.
Jelikož sídlíme na VŠE, s kreativou jde ruku v ruce i ekonomické myšlení. Díky zázemí školy dokážeme využít i analytiku, výzkum a UX. To vše nám zajišťuje trefný vhled do byznysových potřeb klientů agentury. Propojení reklamních profesionálů s mladými kreativci, prostředím plným nápadů a zázemím vysoké školy se ukázalo jako silný koktejl, který funguje nejen nám, ale i klientům. A jak naše klientela rostla a zakázky přibývaly, rostl také náš tým, který během dvou let výrazně přerostl dříve tak vzdušný prostor, ze kterého už jsme se už úspěšně přestěhovali.
Současně máme skvělý tým schopných tvůrců, kreativců, stratégů, vlastní audio a video techniku a studio pro nahrávání výstupů všeho druhu. Naše technické zázemí neustále rozšiřujeme. Během poměrně krátké doby byla nová agentura oslovena několika klienty a účtě má kampaně a další práce pro velké hráče jako Kooperativa, PPL nebo ČNB, ale také pro státní správu, jako je např. Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy.
Kromě našich klientů jsme dokázali oslovit i porotu soutěže IMC Czech Awards, kde zazářila náborová kampaň naší výroby pro bakalářské studium Fakulty informatiky a statistiky Stačí se zeptat a umístila se na zlaté příčce v kategorii Veřejný zadavatel. V roce 2022 pak naše kolegyně Alžbeta Gburíková a Klára Hurtlová vybojovaly zlato v soutěži Young Lions v kategorii Print.
Za tyto dva roky existence agentury GEN jsme ukázali, že se v našem kreativním rybníčku určitě neutopíme a dokážeme obstát i mezi velkými marketingovými žraloky. Zapůsobí náš GEN i na vás? I vy se můžete stát naším klientem nebo se přidat do našeho rostoucího týmu. Napište nám. Už teď se na vás těšíme.