Aktuality

Kolik si toho dokážete zapamatovat za 30 vteřin? Deskovka Obchoďák rychle odhalí, jestli je krátkodobá paměť vaší silnou stránkou

Právě jste obdrželi zprávu s nákupním seznamem, Váš mobil hlásí poslední procento baterky a obchoďák má těsně před zavíračkou. To však znamená jediné – v regálech se nachází omezené množství produktů. Zvládnete si zapamatovat všechny položky nákupního seznamu a nakoupit dřív než Vám potravina, pro kterou máte namířeno, zmizí před očima? Tohle je příběh schovaný […]

Kolik si toho dokážete zapamatovat za 30 vteřin? Deskovka Obchoďák rychle odhalí, jestli je krátkodobá paměť vaší silnou stránkou

Katedra multimédií otevírá novou vedlejší specializaci Komunikace informací, nahrazuje tak Prezentace a komunikace informací

Rádi bychom vám představili novou vedlejší specializaci 4KI – Komunikace informací, která přímo navazuje na dosavadní končící vedlejší specializaci 4PK – Prezentace a komunikace informací (od ZS 24/25 se již není možné přihlašovat do této vedlejší specializace, aktuálně zapsaní studenti ji mohou dokončit). Původní specializaci jsme inovovali a upravili studijní plán. Nově si mohou studenti […]

Katedra multimédií otevírá novou vedlejší specializaci Komunikace informací, nahrazuje tak Prezentace a komunikace informací

KyberŠkola: Inovativní projekt pro výuku kyberbezpečnosti na základních školách

Katedra multimédií představuje studentský projekt KyberŠkola, který vznikl v rámci předmětu Multimediální projektový seminář. Tento projekt si klade za cíl zlepšit výuku kyberbezpečnosti na základních školách a přinést učitelům snadno použitelné a efektivní výukové balíčky. Za KyberŠkolou stojí pětice studentů oboru Multimédia v ekonomické praxi: Tereza Drinková, Alica Kůdelová, Liliana Musilová, Matyáš Procházka a Martin Barabáš. […]

KyberŠkola: Inovativní projekt pro výuku kyberbezpečnosti na základních školách

Další výhra v Creative Challange v podaní multimedialistů

Studenti Katedry multimédií FIS VŠE opět prokázali své schopnosti a kreativitu v soutěži OMD Creative Challenge (pro studenty v oboru marketingu, kteří si chtějí vyzkoušet práci pro reálné klienty na reálných kampaních) organizované mediální agenturou OMD Czech, a.s. Zadáním bylo vytvořit originální a mladistvou aktivační kampaň pro novou řadu přípravků Astrid Hydro X-Cell přizpůsobenou pro Gen Z. […]

Další výhra v Creative Challange v podaní multimedialistů

Taška pro staré dobyla srdce poroty Like generace Z

Zábava, hloubka nebo státnost? Cenu třetího ročníku Like generace Z si odnáší Fofrtaška od Kauflandu. Porotu, která doplňuje hodnocení ADC Czech Creative Awards, tvořili opět studenti Katedry multimédií na VŠE. Do užšího rozhodování se kromě Fofrtašky dostala kampaň Co je to za mámu a Kolóra. Tato cena odráží názory nové generace kreativců a je zajímavým […]

Taška pro staré dobyla srdce poroty Like generace Z

Vyprodané kino Atlas. Projekt „Musíš?“ pomáhá otevírat téma duševního zdraví mezi mladými lidmi

Život mladých lidí je plný výzev – práce, škola, vztahy, sport, seberozvoj a spousta dalších aktivit, které se snaží skloubit a zvládnout. Hektický život a vysoké nároky, které jsou na mladé kladeny, mohou vést k dlouhodobému stresu, zdravotním problémům nebo syndromu vyhoření. S touto myšlenkou vznikl dokument „Musíš?“ studentů VŠE, Jakuba Kršňáka a Michaely Ondrákové; […]

Vyprodané kino Atlas. Projekt „Musíš?“ pomáhá otevírat téma duševního zdraví mezi mladými lidmi

Úspěch filmů Eliminated a Zlatá hodinka nejen na přehlídce České vize

V sobotu 6. 4. 2024 se v Kasárnách Karlín odehrála první letošní postupová přehlídka krátkých filmů pro autorky a autory od 18 let: České vize – Praha. S potěšením oznamujeme, že naši studenti Klára Drbohlavová, Martin Barabáš, Petra Hýblerová, Amadea Makariusová a Ester Hlavová se svým krátkometrážním filmovým výstupem Zlatá hodinka z předmětu Audiovizuální komunikace 2 byli na […]

Úspěch filmů Eliminated a Zlatá hodinka nejen na přehlídce České vize

Co po bakaláři: Kam směřují absolventi Multimédií?

Konec bakalářského studia je často spojen s mnoha otázkami o budoucnosti. Absolventi Multimédií mají před sebou rozhodnutí, co dál, a to nemusí být úplně jednoduchou volbou. S ohledem na to, že je náš program prakticky zaměřený a přímo navazující multimediální magisterský obor není úplně na dosah ruky, mají absolventi o čem přemýšlet. Pojďme se podívat, […]

Co po bakaláři: Kam směřují absolventi Multimédií?

17. ročník festivalu MultiFest byl tentokrát celý o divácích!

Dne 26. 1. 2024 se v kině Lucerna uskutečnil 17. ročník studentského festivalu MultiFest, který letos nesl název MulTYfest a jeho tématem byla interaktivita s publikem a vytváření formy a programu akce podle toho, jak by ji diváci sami chtěli mít. Tento MultiFest byl celý o divácích, kteří měli poprvé šanci ovlivnit podobu festivalu ještě […]

17. ročník festivalu MultiFest byl tentokrát celý o divácích!

Inovační týden na KME 8.-12. 4. 2024

V letošním letním semestru nás v 9. týdnu již počtvrté čeká Týden inovací ve výuce (tzv. Inovační týden, neboli Innoweek). V týdnu od pondělí 8. 4. do pátku 12. 4. 2024 tedy nebude probíhat klasická rozvrhová výuka, ale akce, které běžně není možné ve výukové části semestru realizovat. Aktivity podporující moderní vzdělávání jsou organizovány studijními […]

Inovační týden na KME 8.-12. 4. 2024

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: