Multimedialisti opět zabodovali v Creative Challenge
Studenti předmětu Řízení multimediálních projektů a Multimediální komunikace se i letos probojovali do finále Creative Challenge, pořádané mediální agenturou OMD Group. Soutěžní výzva, zaměřená na tvorbu marketingové strategie pro zvýšení povědomí o značce Philips Sonicare u mladší cílové skupiny, přivedla studenty k vytvoření inovativních a účinných konceptů.
Do finále se dostaly celkem tři studentské agentury: Spark, KickminderZ a 360. Svá řešení však prezentovaly pouze první dvě jmenované. Nejlepší výsledek nakonec předvedla agentura Spark, která se stala i vítězem Creative Challenge! Tým agentury Spark ve složení: Hannah Oravcová, Michal Nedbálek, Samuel Remeň, Eliška Žáková, Kateřina Vilhumová a Ondřej Mačuda; získal nejen cenné zkušenosti, ale také si odnesl domů odměnu v podobě elektrických kartáčků Philips Sonicare.
Na oficiální prezentaci před porotou představili projekt za agenturu Spark: Hannah Oravcová, Michal Nedbálek a Eliška Žáková. Jejich vítězný koncept se zaměřil nejen na tvrdá fakta – v cílové skupině probudili myšlenku, že manuální kartáček je přežitek a patří do koše. „Nenech své zuby v minulosti“.
Druhou skupinou, která ve finále soutěže představila své výstupy, byla agentura KickminderZ ve složení: Barbora Šostková, Nikola Kubíčková, Eliška Nováková, Beáta Demianová, Johana Karkulová a Jan Jirásek. Na oficiální prezentaci před porotou pak projekt představily: Barbora Šostková, Nikola Kubíčková a Eliška Nováková.
Jejich koncept prezentovaný pomocí videa ukazoval, že to, co trvá s běžným manuálním kartáčkem 12 minut, zvládnete s tím od Phillipsu za 2. Celý koncept byl navíc doplněný o memes, jež účinně komunikovaly ke Generaci Z.
Z úspěchů studentů mají samozřejmě velkou radost jejich lektoři z předmětu Řízení multimediálních projektů a Multimediální komunikace – Babet Gburíková, Zdeněk Vondra a Richard Stiebitz, kteří jim i touto cestou gratulují.