Další výhra v Creative Challange v podaní multimedialistů

Studenti Katedry multimédií FIS VŠE opět prokázali své schopnosti a kreativitu v soutěži OMD Creative Challenge (pro studenty v oboru marketingu, kteří si chtějí vyzkoušet práci pro reálné klienty na reálných kampaních) organizované mediální agenturou OMD Czech, a.s.

Zadáním bylo vytvořit originální a mladistvou aktivační kampaň pro novou řadu přípravků Astrid Hydro X-Cell přizpůsobenou pro Gen Z. Hlavní challenge, se kterou se měli studenti vypořádat, bylo vnímání Astridu jakožto tradiční české značky především pro maminky a babičky.

Do finále se probojovaly tři studentské týmy z řad multimedialistů: Heyoka (ve složení: Ondřej Pavelka, Jan Pavel Bína, Jakub Malát, Jonáš Strnad, Matěj Fary, Kristina Kovalyova), Why?Agency (ve složení: Radim Joska, Eliška Vavřenová, Jan Valeš, Petr Rathouský, Oldřiška Schwubová, Zdeněk Pěčonka) a Lucid (ve složení: Aneta Zítková, Valeria Ostenová, Lucie Kutscherauerová, Aleksandra Puerova, Sofie Dlouhá, Anastasiia Anisimova). Prvenství nakonec vybojovala agentura Lucid se svou inovativní kampaní zaměřenou na dívčí přespávačky (sleepovers).

Navržená kampaň 5 MINUT PRO SEBE týmu Why?Agency má podporovat dívky, které se mění v ženy v jejich seberozvoji a sebepoznání, budovat kolem značky komunitu silných žen a připomínat jim, že je v rychlém tempu života potřeba také odpočinek.

Studenti z týmu Heyoka přišli se strategií, aby se řada produktů Hydro X Cell stala součástí každodenní rutiny Gen Z. To v připraveném návrhu podporovali několika prvky: pro lepší zapamatování rutiny vytvořili chytlavý jingle, dále ji cílovce vysvětlovali estetických a zábavných videí a v neposlední řadě připravili testík, který měl pomoci se sestavením rutiny.

Agentura Lucid si získala porotu soutěže svou kreativní kampaní zaměřenou na mladé dívky a využití kosmetických vzorečků. Kampaň byla postavena na myšlence, že dívky často nevyužívají vzorečky kosmetiky, protože si je schovávají na „speciální příležitost“, která však nikdy nepřijde. Tým Lucid proto navrhl koncept přespávaček jako ideální příležitost pro dívky si vzorečky ihned vyzkoušet a zároveň trávit zábavný čas se svými kamarádkami.

Na úspěchy studentů jsou hrdí jejich lektoři z předmětu Řízení multimediálních projektů a Multimediální komunikace – Alžbeta „Babet“ Gburíková, Richard Stiebitz a Zdeněk Vondra, kteří je po celou dobu soutěže podporovali a vedli.

Gratulujeme vítězům i všem finalistům soutěže k úspěchu a těšíme se na jejich další skvělé projekty v budoucnu.