Porota ADC Creative Awards bude opět zasedat na VŠE

Art directors club (ADC) sdružuje české kreativce působící v sektoru komerčních komunikací, jejichž vývoj mapuje od roku 1993. Prestižní cena pro reklamní tvůrce – ADC Creative Awards se uděluje každoročně, ale teprve podruhé se její porota poradí o vítězích za zavřenými dveřmi na VŠE, letos v termínu 19. a 20. října. 

Díky partnerství s Katedrou multimédií letos vznikla cena Like generace Z, kterou udělí studenti oboru Multimédia v ekonomické praxi nejzajímavější přihlášené práci. Podobně jako odborná porota udělí jednu Grand Prix napříč všemi kategoriemi, vyberou i studenti jediného nositele nového titulu. 

Člen ADC Richard Stiebitz je jedním z vyučujících předmětu Řízení multimediálních projektů, kde si studenti věrohodně nasimulují celý proces hodnocení této ceny, dříve známé jako Louskáček. V prvním kole obodují všechny přihlášené práce, poté ve skupinách udělí zlato, stříbro a bronz v každé kategorii. Na závěr společně rozhodnou, kdo si historicky poprvé odnese Like generace Z. Zástupci studentských skupin budou mít navíc možnost sledovat zasedání poroty a poslouchat argumentaci nejzkušenějších z oboru.