Studenti multimédií opět vítězí v OMD Creative Challenge!
Studenti předmětu Řízení multimediálních výstupů opět zazářili a připsali si další vítězství v soutěži Creative Challenge, kterou pořádá agentura OMD. Letošní ročník byl zaměřen na značku STR8. Ve finále vybojovala prvenství studentská agentura NoBS ve složení: Kryštof Šourek (CEO), Nela Kulichová, Klára Fleischhansová, Adéla Špetová, Martin Hlinovský, Lukáš Šlehobr.
Vítězný koncept „Wild Beat Challenge“ byl založen na výzkumu, který vypovídá, že cílová skupina Gen Z mužů se aktivně i pasivně zapojuje do české rappové a DJ scény. Přičemž pro tuto cílovou skupinu je důležitý především pocit sounáležitosti a sdílených hodnot, a proto se značka STR8 stává jejich parťákem, který je podpoří v jejich zájmech. Součástí konceptu byl vznik platformy, která by mladým hudebníkům nabídla možnost zapojit se do soutěže organizované ve spolupráci se známými interprety. Jejím vyvrcholením pak měl být koncert, na kterém by vystoupili jak interpreti, tak výherci soutěže.
Do finálové pětice soutěže se probojoval také tým La Familia Mediale, který tvořily studentky: Alica Maďarová (CEO), Nela Fraňková, Tereza Zmatlíková, Dita Vášová, Alma Zajícová.
Lektorka Babet Gburíková k úspěchu vítězného týmu uvedla: „NoBS dostáli svého jména a STR8T připravili koncept, který přesně odpovídal potřebám klienta. Svůj návrh navíc rovnou otestovali a brilantně odprezentovali. Více takových týmů!“
CEO vítězného týmu Kryštof se s námi o pár slov podělil: „Měli jsme za sebou několik projektů, které nás naučily, že nejdůležitější je, aby to fungovalo. Tím jsme, podle mě, vyhráli. Náš koncept je přímočarý, vychází z věcí, které značka dobře zná, a aplikuje je efektivně na vybranou cílovou skupinu. Po prezentaci nám v OMD řekli, že se naše řešení podobá tomu, které sami připravují, tak se nám potvrdilo, že jsme směřovali dobře. Výhra nás motivovala a neradi bychom skončili tady, plánujeme naše schopnosti a souhru využít dál. Děkujeme za možnost zúčastnit se soutěže a děkujeme za feedback, který nám poskytli lektoři v průběhu práce.“
Letošní ročník Creative Challenge opět potvrdil, že studenti Multimédií patří mezi špičku v oblasti kreativních a multimediálních projektů. Za posledních devět ročníků dokázali zvítězit už šestkrát, přičemž jednou se soutěže nezúčastnili. Úspěch studentů je nejen výsledkem jejich tvrdé práce, ale také vedení jejich lektorů. Babet Gburíková, Zdeněk Vondra a Richard Stiebitz své studenty pravidelně motivují k překonávání výzev a posouvání hranic jejich dovedností. Na tento úspěch jsou oprávněně pyšní.
Velká gratulace agentuře NoBS i dalším finalistům za skvěle odvedenou práci!