Studenti Multimédií ovládli Creative Challenge

Do letošního ročníku Creative Challenge pořádané agenturou Attention!Media se přihlásilo 5 týmů studentů Multimédií. Dva z nich se probojovaly do finálové pětky a obsadily zároveň nejvyšší příčky.

Tématem výzvy byla kampaň k představení nových běžeckých bot od americké značky Under Armour, která vyrábí sportovní oblečení a obuv. Do soutěže se můžou přihlásit studenti oboru marketingu a mediálních studií na středních, vyšších odborných nebo vysokých školách na území České republiky a nechyběli mezi nimi ani studenti programu Multimédia v ekonomické praxi. Na zadání pracovali v rámci předmětu Řízení multimediálních projektů (kreativa a produkce), který vedou Zdeněk Vondra a Richard Stiebitz. Dvě z pěti přihlášených studentských agentur se probojovaly do finále a následně svoji pozici proměnily ve fantastické umístění, čímž soutěž doslova ovládly.

Zlatou příčku obsadil tým Stardust Sviatlany Listratsenka, který soutěž vyhrál s prací Zkušebna bot s rozšířenou realitou. Koncept ‚Flow anywhere with Under Armour‘ nabízel zákazníkům vyzkoušení bot na prodejnách, kde je skrze běžící pás a virtuální realitu přemístí na oblíbené běžecké trasy v New Yorku nebo třeba Paříži. „Snažili jsme se přijít s něčím jiným, než je běh nebo maraton, ale zároveň jsme chtěli, aby si cílová skupina mohla boty naplno vyzkoušet a nebyla nijak omezena.“ komentuje práci týmu vedoucí Sviatlana Listratsenka. Koncept také reaguje na aktuální situaci, kdy je běh na vysněných lokacích v zahraničí téměř nemožný. „Účast ve finále pro nás byla rozhodně skvělá zkušenost, jelikož jsme se mohli pokusit svůj koncept prodat reálné porotě. Na to jsme navíc byli dobře připraveni – všechny důležité znalosti jsme získali na přednáškách a při vypracovávání jiných projektů v rámci kurzu Řízení multimediálních projektů. Výhra nás velice překvapila a udělala nám obrovskou radost.“ uvedla Listratsenka.

Návrh umístění vizuálu komunikace na webu Under Armour. Zdroj: tým Stardust

Na děleném druhém a třetím místě se umístil tým Hadr Jany Dvořákové s konceptem #pokořhranice. Ten přinášel výzvu v podobě uběhnutí takové vzdálenosti, jaká je délka hranic České republiky. „Navrhovat kampaň reálné firmě pro nás byla výzva, ale zároveň skvělá zkušenost. Porota měla zapeklité otázky, ale celý tender se nesl v příjemném duchu. Zástupci Under Armour na našem návrhu ocenili kreativní část, do které se nám podařilo promítnout hodnoty firmy. K výhře nám scházel větší důraz na produkt než na brand, ale i samotná účast ve finále nám udělala obrovskou radost,“ říká Jana Dvořáková z týmu Hadr.

Tento hodnotný úspěch je velkou poctou a radostí nejen pro studentské týmy, ale i pro vyučující. Jako katedra máme z výsledku velkou radost a jsme na studenty hrdí. Gratulujeme!

Zdroj: A!M Creative Challenge