Studenti Multimédií si vzali na starost natáčení nového dílu pořadu Ad Paráda pro ADC

Naši studenti oboru Multimédia v ekonomické praxi se letos ujali natáčení podzimního dílu pořadu Ad Paráda, který je dílem spolku českých kreativců alias Art Directors Club (ADC).

Art Directions Club se vyznačuje tím, že bojuje za zkvalitňování komerční komunikace v České republice a podporuje vzdělávání z hlediska tvůrčí profese i etického dopadu na společnost. ADC se také věnuje pořadu Ad paráda, který hodnotí reklamní činnost a pravidelně vychází na MALL.TV. Kreativci Miky Karas a Pavel Wilhelm Přibyl v hitparádě prezentují nejlepší české reklamy za poslední měsíc a provází diváky celým pořadem.

Pro tento díl si ADC nezvolilo profesionální produkci, ale studenty oboru Multimédia v ekonomické praxi na Katedře multimédií FIS VŠE, se záměrem poskytnout mladým lidem možnost seberealizace a vyzkoušení si kompletního produkčního procesu a touto cestou je podpořit v jejich dalších počinech. Přináší výběr TOP 5 reklam z podzimu roku 2021. Studenti na sebe vzali roli produkčního štábu a zařizovali vše od preprodukce po postprodukci. Scénář a režii obstaral Daniel Fréhar, roli produkční měla Monika Mrázová, kameru měla na starosti Klára Hurtlová, se zvukem si poradila Magdalena Hemerková a funkce střihače náležela Radku Šaldovi.

Jak se studentům práce povedla můžete posoudit sami zde na https://www.mall.tv/ad-parada/reklamni-klenoty-podzimu-aneb-mladi-v-hajzlu

Nahlédněte také do zákulisí natáčení prostřednictvím fotografií od studentů: