Studenti z programu Multimédia v ekonomické praxi opět zvítězili v jarní soutěži A!M Creative Challenge

Do letošního ročníku soutěže Creative Challenge, která je určena mladým marketérům, se již podruhé zapojili studenti z programu Multimédií z Fakulty informatiky a statistiky. V rámci kurzu Řízení multimediálních projektů si bravurně poradili s tvorbou mediální kampaně pro společnost Savenica a její značku Bambino Lahodné, vyrábějící mléčné speciality. Se svými koncepty studenti dobyli první dvě vítězné příčky.

Bambino je pro své mléčné pochoutky všeobecně známým brandem na území Slovenska. Jeho komunikace se zakládá na zábavných slovních hříčkách, které rezonují zejména mezi vysokoškolskými studenty. Cílem soutěže bylo vytvořit komunikační kampaň, jež podobným způsobem představí nový produkt i českým spotřebitelům a nabídne jim první tavený sýr bez tavicích solí.

Za vítězně zpracovaným projektem stojí tým Top it! složený ze Silvestra Horáka, Elišky Kerhartové, Radima Poláčka,  MaiAnh Nguyen, Michala Puchela a Adama Litery. Odvážně navržená komunikace si získala pozornost poroty. Ta následně ocenila silný insight, analýzy a kreativně připravené vizuály.

Druhé místo patří fiktivní agentuře Utopie, sestavené z Radomíra Šaldy, Tienema Dunga Nga, Magdalény Petrášové, Daniela Fréhara, Petra Markulčeka a Ondřeje Lamače, jejíž hlavním trumfem byl návrh webových stránek pro zmíněný produkt.

„Soutěžící mne překvapili vysokým zaujetím a zpracováním top prezentací. A to včetně podrobných analýz a vlastních kvantitativních šetření. Vítězný návrh byl nejdůraznější v tahu na branku, a proto vyhrál,“ dodal marketingový ředitel společnosti David Vejtruba v rozhovoru pro marketingový deník Mediaguru.

Prohlédněte si další úspěchy našich studentů