Studentky bravurně ovládly B2B kampaň

Studentky předmětu Řízení multimediálních projektů vzaly tento předmět opravdu vážně a navázaly na svou dřívější spolupráci z filmu Babička. Jejich hlavní sponzor se tak stal jejich klientem a společně se pustili do B2B kampaně.

Značka AMITY vytváří povzbuzující nápoje na bázi matchy a dalších čajů či bylinek. I přes dobře vytvořenou základnu odběratelů ale stále vyráběli více produktů, než prodávali. Tím začala druhá spolupráce AMITY a dámského týmu Lucie Mockové, Kateřiny Drbohlavové, Magdalény Petrášové, Thanh Huyen Vu a Michaely Capkové.

Studentky zpracovaly podrobnou analýzu trhu, připravily plán a vytvořily reklamní materiály. Dále obepsaly velké firmy s nabídkou zaměstnaneckých benefitů. Z celé této práce bylo distribuováno přes 30 beden lahví, cíl byl splněn o více než 30 % a spolupráce byla navázána s pěti firmami, které mají potenciál pro spolupráci dlouhodobou.

Jedná se o další B2B úspěch našich studentů a my se těšíme na budoucí ročníky.