Projekty našich studentů
Katedra multimédií je hrdým partnerem všech zapálených studentů a absolventů. V této rubrice sdružujeme projekty s přesahem, které studenti zpracovávali během svých studií na Multimédiích.
Z freencelara ke studiu Pixbo
Na tvorbu multimediálního obsahu se zaměřuje Pixbo studio, které při studiu založil a dnes provozuje náš absolvent Honza Straka. Díky častým konzultacím a psaní bakalářky si ujasnil, jak nastavit vnitřní procesy a efektivně řídit firmu s tuctem zaměstnanců.
Z lásky k papíru až k papírenskému podnikání s názvem Printintin
Na začátku to byl úkol do školy, dnes se jedná o vlastní byznys s papírenskými potřebami. Takto by se dala popsat cesta projektu Printintin, který dostal první podobu na Multimediálním projektovém semináři. Načrtnutím loga, vizuální identity a prvních produktů, které byly v roce 2016 odprezentovány na platformě Startovač, vzniklo designové papírnictví.
Studenti pomohli monetizovat projekt Icing TV zabývající se zejména hokejem v NHL
V rámci Multimediálního projektového semináře si dala skupina studentů za cíl přeměnit koníček v samo výdělečný projekt. Pro video kanál, komentující hokejové zápasy v NHL, extralize a dalších soutěžích vypracovala hloubkovou analýzu, díky které pomohla tvůrcům kanálu nastavit placené služby pro odběratelé kanálu Icing TV a tím zvýšila jeho zisky.
Psát všemi deseti je teď hračka díky projektu Psaní Hravě
Myšlenka o aplikaci Psaní Hravě, která zábavnou formou učí své studenty psát všemi deseti, vznikla v létě roku 2013, kdy si parta kamarádů vytvořila první prototyp webového rozhraní. Od prvních textů, grafik a testování se projekt dál vyvíjel až do současnosti. Dnes proniká do všech koutů ČR, kde navazuje spolupráci se stovkami učitelů a firemních správců. Cíl je jediný, změnit tímto způsobem každodenní kvalitu života lidí a ulehčit jim práci u počítače. Tomu fandíme všemi deseti.
Jak pomoct značkám komunikovat, ví digitální agentura Story TLRS
U zrodu digitální agentury Story TLRS stáli 3 kamarádi s vášní pro vyprávění příběhů. Projekt odstartoval natočením prvního propagačního videa v rámci Multimediálního projektového semináře a o několik let později se rozrostl v početný tým kreativních marketérů, který značkám všeho druhu připravuje komunikaci na míru.