Účast našich studentů na soutěži Creative Challenge 2022
Studenti multimédií si letos vyzkoušeli vytvořit reklamní kampaň pro soutěž Creative Challenge, kde pracovali pro reálného klienta, kterým byla společnost PEPSI. Jejich úkolem bylo přijít s originální, efektivní a v praxi využitelnou marketingovou strategií pro aktivaci nové příchutě Pepsi bez cukru. Primárním cílem bylo zvýšit povědomí o trialu nové příchuti Pepsi Pineapple Mint.
Tvůrci nejlepší kampaně měli šanci získat Pepsi na celé léto a pracovní stáž ve společnosti Mattoni 1873. Přesto, že naši studenti nevyhráli hlavní cenu, odnesli si ze soutěže cenné zkušenosti a měli možnost navázat důležité kontakty a zvýšit o sobě povědomí ve světě marketingu.
Z našich řad se soutěže zúčastnily dohromady tři skupiny, fiktivní studentské agentury – HORIZONT, SPOUT a YAAS. Jejich kampaně prošly kontrolou vyučujících a marketingových expertů v rámci soutěže a byly velmi kladně hodnoceny.
První skupina Horizont navrhla kampaň Icebreaker, která měla probořit ledy s novou příchutí Pepsi Pineapple Mint. Za návrhem stáli studenti Klára Drbohlavová, Tereza Drinková a Martin Hrach.
Druhá skupina Spout přišla s výzvou Pepsi bez cukru alias Bezcukrový Boom. Hlavní myšlenkou bylo propagovat takovou Pepsi, která není zastíněna chutí cukru ale vyniknutím ananasové chuti. Kampaň vytvářeli Veronika Semenchikhina, Daria Kharitonova a Nazar Skrynnyk.
Poslední skupina Yaas využila ve svém návrhu komunikace celosvětový fenomén – ananasový souboj. Agentura vytvořila graficky pestré plakáty s otázkou, zda patří ananas na pizzu či ne. Za komunikací stojí Šárka Večerníková, Miloslav Vach a Phuong Trang Cuová.