Aktuality

Vítězství studentů v soutěži MOJE VIZE NULA

Hned pět týmů složených ze studentů předmětů Řízení multimediálních projektů a Multimediální komunikace se letos probojovalo do finále soutěže MOJE VIZE NULA, která dává mladým lidem příležitost hledat inovativní způsoby, jak zvýšit bezpečnost na českých silnicích. A naši studenti zazářili. Z finálového kola, které proběhlo 11. června 2025, si studenti multimédií odnesli všechny tři stupně […]

Vítězství studentů v soutěži MOJE VIZE NULA

Kunsthistoričky v pořadu Týden v kultuře: Jak zpřístupnit moderní umění široké veřejnosti

Dokument studentek Multimediálního projektového semináře o podcastu Kunsthistoričky byl 21. prosince odvysílán v pořadu Týden v kultuře na ČT24. Výstup představil divákům nejen zákulisí tvorby, ale i snahu autorek podcastu, Adély Šatalíkové a Kláry Heřmánkové, přiblížit moderní umění široké veřejnosti. „Chceme ukázat, že umění není jen pro odborníky. Každý si ho může užít a porozumět […]

Kunsthistoričky v pořadu Týden v kultuře: Jak zpřístupnit moderní umění široké veřejnosti

Kreativita bez hranic: kurzy pro ukrajinské studenty na Katedře multimédií

Jak přiblížit svět marketingové komunikace a práce s daty mladým lidem, kteří se ocitli v nové zemi, ale neztratili chuť se učit a tvořit? Katedra multimédií FIS VŠE ve spolupráci s UNICEF a organizací JA Czech připravili výuku pro více než 40 ukrajinských studentů středních škol, kteří v současnosti žijí a studují v České republice. Výuka […]

Kreativita bez hranic: kurzy pro ukrajinské studenty na Katedře multimédií

BRZDA: Pivo bez alkoholu pro dobrodruhy a milovníky svobody

Studenti Katedry multimédií VŠE představili výsledky unikátního projektu Brzda, zaměřeného na vytvoření originální značky nealkoholického piva pro životní styl plný adrenalinu, svobody a nezávislosti. Projekt vznikl v rámci vedlejší specializace Multimediální komunikace a jeho výsledkem jsou kompletní materiály připravené pro účely prodeje značky investorům. Tento koncept byl prezentován odborníkům z oboru, kteří ocenili jeho kvalitu […]

BRZDA: Pivo bez alkoholu pro dobrodruhy a milovníky svobody

Třetí ročník Like generace Z ovládl Nenasaditelný prsten od Prague Pride

V rámci ADC Czech Creative Awards rozhodli studenti Multimédií v ekonomické praxi na VŠE již potřetí o vítězi ceny Like generace Z. Soutěž ovládla kampaň Prague Pride „Nenasaditelný prsten“. Tato cena odráží názory nové generace kreativců a je zajímavým porovnáním s cenami současných osobností kreativní branže. 10 studentů samostatně sestavilo shortlist 10 nejlepších kreativních počinů […]

Třetí ročník Like generace Z ovládl Nenasaditelný prsten od Prague Pride

Inovační týden na KME 7. – 11. 4. 2025

V letošním letním semestru nás v 8. týdnu čeká již šestý Týden inovací ve výuce (tzv. Inovační týden neboli Innoweek). V týdnu od pondělí 7. 4. do pátku 11. 4. 2025 nebude probíhat klasická rozvrhová výuka, ale pestrý program plný přednášek a workshopů, které není možné realizovat během běžného semestru. Aktivity podporující moderní vzdělávání jsou […]

Inovační týden na KME 7. – 11. 4. 2025

Studenti prvního ročníku vytvářeli multimediální obsahy pro neziskové organizace

Grafika, fotografie, video, postprodukce nebo redesign webových stránek. Tomu všemu se věnovali letošní studenti Úvodu do multimédií. V rámci předmětu opět pracovali na reálných zadáních od neziskových organizací, které potřebovaly pomoc s vizuální identitou, propagací nebo obsahem pro online komunikaci. Během zimního semestru měli studenti příležitost spolupracovat s organizacemi jako: Autis centrum, Česká alzheimerovská společnost, […]

Studenti prvního ročníku vytvářeli multimediální obsahy pro neziskové organizace

Colours of MultiFest: 19. konání studentského festivalu se obléklo do barev

Dne 24. 1. 2025 se studenti, absolventi, učitelé, přátelé a rodinní příslušníci všichni sešli oslavit kreativitu a nejlepší studentské práce v pražském Kině Lucerna k příležitosti konání již 19. MultiFestu, který se letos nesl v duchu barev. Tento ročník zapojil i samotné diváky do tvořivé nálady. Diváci dostali za úkol ukázat svou kreativní duši skrze […]

Colours of MultiFest: 19. konání studentského festivalu se obléklo do barev

Studenti Katedry multimédií pomohli značce Ittywitty oslovit distributory

Začínající módní značka Ittywitty, za jejímž vznikem stojí Nikola Kubíčková a Eliška Nováková, vznikla z vášně pro originální design a kreativní sebevyjádření. Tato dvojice studentek Arts managementu vytvořila koncept triček s potisky, které rezonují s různými komunitami a slouží nejen jako módní doplněk, ale především jako prostředek sdílení identity a osobního stylu. V rámci předmětu […]

Studenti Katedry multimédií pomohli značce Ittywitty oslovit distributory

Podcast, který naslouchá: Jak studenti Katedry multimédií pomohli psycholožkám vytvořit přátelskou značku

Poměrně nově vzniklý podcast Ve vztahu, za kterým stojí psycholožky Marie a Marta z Národního ústavu duševního zdraví, se zaměřuje na mezilidské vztahy a jejich psychologické souvislosti. Aby se jejich obsah dostal k širšímu publiku a oslovil správnou cílovou skupinu, rozhodly se autorky posílit svou komunikaci na sociálních sítích. Do tohoto procesu se zapojili studenti […]

Podcast, který naslouchá: Jak studenti Katedry multimédií pomohli psycholožkám vytvořit přátelskou značku