Agentura GEN bodovala na IMC Czech Awards
Agentura GEN z Katedry multimédií FIS VŠE slaví trojnásobný úspěch na IMC Czech Awards. Agentura, kterou tvoří pedagogové, absolventi i studenti programu Multimédia v ekonomické praxi a odvozených vedlejších specializací, získala hned tři ceny v uznávané soutěži oceňující nejlepší integrované marketingové kampaně.
Tři ceny, které agentura / katedra získala, jsou stříbro za interní komunikaci „Kolegové pro lepší život” pro pojišťovnu Kooperativa, stříbro za kampaň „Pozvánka do světa peněz” pro Českou národní banku a bronz za web „Rezervační systém s příběhem” pro Žilka optik studio. V celkovém součtu ocenění a tedy i v kategorii nejúspěšnějších agentur si Agentura GEN hrdě vybojovala 4. místo za společnostmi TRIAD advertising, McCann a Momentum.
„Po celou dobu existence naší katedry prosazuji myšlenku, že pokud chceme dobře učit a mít respekt studentů, musíme být sami aktivní v praxi a prokazovat, že jsme schopni dosahovat profesních úspěchů. U profesních programů to platí dvojnásob. Proto vnímám, že ceny nejsou jen vítězstvím pro nás, kdo jsme na projektech pracovali, ale i pro naše studenty, fakultu i školu.” podělil se o dojmy Zdeněk Vondra, managing director agentury a vedoucí Katedry multimédií.
Alžbeta Gburíková, stratég Agentury GEN a vyučující na Katedře multimédií, k tomu dodává: „Mám radosť z toho, že každý z výherných projektov exceloval v inom. Kooperative sme doručili strategicky komplexný insight, Žilkovi funkčnú produkciu a ČNB výskum, ktorý zmenil vnímanie edukácie mladých. Pekne to odzrkalduje komplexné pojatie Multimédií, ktoré na katedre učíme.”
Letošní úspěch navíc navazuje na předchozí triumf. V roce 2020 si stejný tým zajistil zlato v kategorii Veřejný zadavatel s kampaní „Stačí se zeptat” pro Fakultu informatiky a statistiky.
Podívejte se na případové studie oceněných projektů:
- „Rezervační systém s příběhem” pro Žilka optik studio, kategorie budování značky
- Interní komunikace „Kolegové pro lepší život” pro pojišťovnu Kooperativa, kategorie charitativní a neziskový marketing
- „Pozvánka do světa peněz” pro Českou národní banku, kategorie veřejný zadavatel