Inovační týden na KME 7. – 11. 4. 2025
V letošním letním semestru nás v 8. týdnu čeká již šestý Týden inovací ve výuce (tzv. Inovační týden neboli Innoweek). V týdnu od pondělí 7. 4. do pátku 11. 4. 2025 nebude probíhat klasická rozvrhová výuka, ale pestrý program plný přednášek a workshopů, které není možné realizovat během běžného semestru. Aktivity podporující moderní vzdělávání jsou organizovány studijními programy. Prohlédněte si v kalendáři všechny akce, které můžete na VŠE navštívit.
Hned v pondělí se dozvíte více o výkonnostním marketingu na platformách jako Google a Seznam v přednášce ONLINE svět marketingu. Kreativní ředitel Pavel Fuksa pak přiblíží své zkušenosti z reklamního průmyslu a podělí se o úspěchy i nezdary. Pro ty, kteří chtějí vylepšit svůj LinkedIn profil, je připraven praktický workshop s Nicole Chladovou. Jak se pracuje s UX designem v korporátním prostředí zjistíte s Jakubem Kemrem. Jan Jinda vám přiblíží, jak fungují vizuální efekty ve filmech a jak je ovlivňuje umělá inteligence, zatímco Petr Dvořák vás zavede do zákulisí režie reklam. Ve středu Aruťun Džalavjan představí různé kreativní reklamní formáty a jejich využití v televizní reklamě. Pokud chcete zjistit, proč designéři a vývojáři potřebují společný jazyk, doporučujeme navštívit přednášku Veroniky Hniličkové. Ve čtvrtek Lukáš Barda poradí, jak si udržet digitální wellbeing a Anna Bláhová s Jakubem Poštolkou vysvětlí, jak funguje PPC reklama na Google a Seznamu. Jak si udržet přehled nad kampaněmi, motivovat tým a zajistit, že reklama opravdu vydělává, přiblíží Jakub „Leo“ Huml. Určitě byste neměli zmeškat ani přednášku marketingového ředitele Štěpána Hanuše z FC Slovan Liberec, který přinese zcela nový pohled na sportovní marketing. V pátek se můžete dozvědět, jak řídit úkoly, zpětnou vazbu a mít vše pod kontrolou od Ondřeje Sovy nebo jak efektivně využívat sociální sítě jako TikTok a Meta v přednášce Daniely Nemravové a nakonec si osvěžit zásady etikety s Liborem Neuwirthem.
Na kompletní a detailní program se můžete podívat v přiloženém rozvrhu a plakátech. Na některé přednášky a workshopy je třeba předchozí registrace přes formulář – informace o tom, kterých akcí se to týká, se dozvíte přímo u dané akce.