Kampaň pro mezinárodní kongres Body Mind Unity v rukou studentek Katedry multimédií

Praha se letos v květnu stala centrem diskuse o propojení těla, mysli a emocí. Mezinárodní kongres Body Mind Unity přivedl do Česka přední světové odborníky z oblasti psychologie, neurověd, psychoterapie a medicíny, včetně zakladatele polyvagální teorie Dr. Stephena Porgese a vývojového psychologa Dr. Gordona Neufelda. Organizátorky kongresu, Mgr. Markéta Černoušková a MUDr. Alžběta Burianová, se po loňském úspěchu s vyprodanou Lucernou rozhodly rozšířit svůj projekt do podoby prestižního třídenního mezinárodního setkání a svěřily komunikační kampaň kongresu do rukou studentek VS Multimediální komunikace.

Tým studentek Aneta Hüblová, Kristina Kovalyová a Veronika Hanzelková v rámci projektu připravil intenzivní předvánoční kampaň, na kterou měl pouhých šest týdnů. Zaměřil se nejen na prodej vstupenek, ale také na posílení brandu kongresu a vizuální komunikace.

Výsledky kampaně předčily očekávání:

  • Tržby ze vstupenek přesáhly 269 000 Kč, což bylo o 79,3 % více, než bylo plánováno.
  • Počet sledujících na sociálních sítích vzrostl o 66,6 %.
  • Vznikla nová vizuální identita kongresu, zahrnující redesign příspěvků pro sociální sítě a nový brand manuál.

Kreativní přístup a spolupráce s ambasadory

Studentky vedly cílenou obsahovou strategii, která zahrnovala videopozvánky, reels, dvojjazyčné bannery a spolupráci s ambasadory. Do propagace se zapojili odborníci, blogeři, hudebníci i herci, mezi nimi například Šimon Bilina, Veronika Kašáková Sovadina nebo Tomáš Hajzler.

Díky této spolupráci a efektivní strategii se podařilo nejen podpořit prodej, ale také zvýšit povědomí o kongresu a posílit jeho vizuální identitu. Projekt tak dokazuje, že studenti Katedry multimédií dokážou úspěšně propojit teorii s praxí a pracovat na prestižních mezinárodních kampaních.

Více o projektu studentek se dozvíte v následujícím case study videu: