Studenti Katedry multimédií pomohli značce Ittywitty oslovit distributory
Začínající módní značka Ittywitty, za jejímž vznikem stojí Nikola Kubíčková a Eliška Nováková, vznikla z vášně pro originální design a kreativní sebevyjádření. Tato dvojice studentek Arts managementu vytvořila koncept triček s potisky, které rezonují s různými komunitami a slouží nejen jako módní doplněk, ale především jako prostředek sdílení identity a osobního stylu.
V rámci předmětu Multimediální projektový seminář se studenti ve složení Matouš Fendrych, Eliška Nováková, Nikola Kubíčková zaměřili na nastavení B2B komunikace značky s cílem oslovit distributory a zajistit zařazení triček Ittywitty do prodejní sítě.
Studenti nejprve provedli analýzu trhu a rešerši možných distributorů. Na základě rozhovorů s kurátory zjistili, že pro zařazení nového produktu do sortimentu jsou klíčovými faktory původ značky, cenová hladina, renomé, kategorie a design. Největší výzvou pro začínající značku byla absence prodejních dat a zavedené historie, na kterou by se mohla při jednání s distributory odkazovat.
Na základě těchto poznatků studenti připravili cílenou B2B komunikaci, která reflektovala specifika nově vznikající značky. Oslovovali distributory prostřednictvím e-mailové kampaně s cílem domluvit osobní schůzky a prezentovat produkty Ittywitty. Realizovanou kampaní se studentům podařilo dojednat spolupráci s Czechdesign a hlavní design značky, tričko „Family Dinner Survivor“, se tak stalo součástí sortimentu jejich kamenných prodejen i e-shopu.
Více o projektu se dozvíte v case study videu: