Multimedialisté ovládli Creative Challenge 2022

OMD Czech každoročně pořádá soutěž Creative Challenge, do které se zapojili i studenti Multimédií. Letošním úkolem bylo navrhnout mediální kampaň pro společnost ZOOT. Do soutěže se přihlásilo celkem 18 týmu a do samotného finále, které se uskutečnilo 7. 12. 2022, postoupilo 5 finalistů. Z řad VŠE se soutěže zúčastnilo 5 fiktivních studentských agentur – Nami, Minimalista, Fofr, Kreativní krávy a Lift. Jsme velmi vděční, že se všechny naše skupiny probojovaly do samotného finále.

Vítězství si domů odnesla agentura Kreativní krávy s konceptem „ČESKÉ ZNAČKY V ČESKÉ APPCE“. Cílem kampaně bylo spojit silné USP ZOOTu, potřebu lokálního nakupování a emoce kolem státní hrdosti. Studenti vytvořiili efektivní kampaň, která osloví svou cílovou skupinu, donutí ji se zamyslet a dodá přidanou hodnotu aplikaci ZOOT, na které budou moci zákazníci nakupovat více českých značek! Za návrhem stály Michaela Ondráková, Valeriia Vladelshchikova , Zuzana Drgová, Dana Linh Nguyen, Barbora Pavlů.

Na 2. místě se umístil tým Artisun z agentury Minimalista s kampaní “Nepochybuj! ZOOT ti sluší”. Jejich koncept vychází z myšlenky pochybování o tom, co nám opravdu sluší. Aplikace zákazníky propojí a už o svém outfitu pochybovat nebudou! Kampaň vytvořili Pavla Nekolná, Aurika Bugaeva, Michal Dvořák, Nikola Křístková, Michal Kovář, Vladimíra Kodajová.

Výhercům moc gratulujeme a děkujeme všem týmům za vzornou reprezentaci!