Náborová kampaň pro FMV z dílny agentury GEN

Jak nalákat uchazeče ke studiu? To je otázka, kterou si klademe každý rok. A letos jsme ji pomáhali zodpovědět mimo jiné také Fakultě mezinárodních vztahů, a to prostřednictvím brandového videa, které vzniklo pod rukama týmu ze specializovaného pracoviště Katedry multimédií, agentury GEN.

Před tvorbou scénáře jsme potřebovali fakultu poznat a především zjistit, co si na ní nejvíce cení přímo její studenti. Po sérii dotazníků jsme měli jasno, nejsilnějším benefitem jsou kromě samotného studia a zkušeností zejména získané kontakty. Klíčové pro nás bylo uvědomění, že tyto kontakty nezůstávají pouze v adresáři absolventů, ale mění se v opravdové dlouholeté vztahy. A to nejen ty pracovní.

Slogan “Kontaky měníme na vztahy” se tak propsal do všech materiálů kampaně v čele s hraným videem, které staví na osobních zkušenostech studentky FMV Nicol Laurinové. Před kameru jsme ji postavili spolu s reálnými přáteli a vyučujícími z FMV, jako je lektor Petr Král nebo absolventka a alumni mentorka Jitka Němečková.

 

Samotné video vás zavede hned na několik míst jako například studenty oblíbené Manifesto Market na Andělu nebo Coffee Perk, kterým tímto moc děkujeme za poskytnutí prostor a zázemí k natáčení. Chybět samozřejmě nesměl ani areál VŠE na Žižkově nebo pro Prahu tak ikonické Staroměstské náměstí. Všechny lokace propojily záběry ze studia, které jsme doplnili o ručně kreslené ilustrace. Vznikl tak jedinečný vizuál, který jsme propsali i do reklamních bannerů kampaně reprezentující hlavní výhody studia na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze.

 

Video vyrobila agentura GEN působící na Katedře multimédií FIS.

  • aktéři: Nicol Laurinová, Petr Král, Jitka Němečková a další,
  • námět: Alžbeta Gburíková, Martin Voldřich,
  • režie: Tomáš Krauz,
  • kamera: Jan Bačák, Lukáš Chudáček, Viktor Karban,
  • ilustrace: Kristýna Horná,
  • produkce: Petra Ivanega, Michaela Pechmanová.