Aktuality

Brigáda v ČNB

KME s Českou národní bankou spolupracuje na komunikační kampani pro budoucí Návštěvnické centrum, pro které se nyní otevřelo několik pracovních pozic vhodných pro studenty. Baví vás svět ekonomiky, peněz a rádi komunikujete s lidmi? Chcete práci, kde získáte super zkušenosti a budete se vzdělávat v ekonomické gramotnosti? Podívejte se na následující nabídku pozic: Edukátor https://bit.ly/edukatorCNB […]

Brigáda v ČNB

Přednáška filmařů z Fullface Productions

25. 11. od 19:30 RB 209 Zveme vás na přednášku a pokec s Martinem Vrbickým a Štěpánem Romanovem, kteří se už 15 let věnují natáčení a produkci outdoor a sportovních videospotů pod značkou Fullface Productions. Za sebou mají natáčení freeride lyžování na Aljašce nebo v Japonsku, mountainbikingu v Britské Kolumbii nebo na Bali, televizní pořad […]

Přednáška filmařů z Fullface Productions

Multimédia slaví 10. narozeniny

Bakalářský program Multimédia v ekonomické praxi z Fakulty informatiky a statistiky slaví 10 let od svého založení. Při této příležitosti pořádá Katedra multimédií vzpomínkový večer, který se měl uskutečnit ve čtvrtek 11. 11. 2021 v kině Dlabačov, ale kvůli pandemické situaci je přeložen na říjen 2022. Příchozí se mohou těšit na oblíbené multimediální tváře, které […]

Multimédia slaví 10. narozeniny

Přihlas se na lyžák multimédií 2022!

Po menší pauze pro vás opět chystáme lyžák multimédií, kde budete mít možnost seznámit se s ostatními studenty ze všech ročníků a získat tak nové kámoše a také cenné informace o studiu. Jedeme jako obvykle na chatu Svišťovku do Rokytnice nad Jizerou. Termín je 30. 1.–5. 2. 2022. Lyžák si užije každý: lyže/snb, začátečník/pokročilý/profík, všichni […]

Přihlas se na lyžák multimédií 2022!

První ocenění v rámci ADC Czech Creative Awards pro IKEA

Studenti programu Multimédia v ekonomické praxi z pražské VŠE rozhodli o prvním vítězi ADC Czech Creative Awards 2021. Like generace Z reflektuje názor nastupující generace kreativců a vůbec poprvé si ho odnáší IKEA za spot Duch bojující proti domácímu násilí. Sdružení českých kreativců alias Art directors club (ADC) usiluje o zkvalitňování komerční komunikace v ČR […]

První ocenění v rámci ADC Czech Creative Awards pro IKEA

Film Offline na stříbrném plátně v Opavě

Krátkometrážní dokumentární film Offline z produkce KME se probojoval do finále mezinárodního filmového festivalu T-film 2021, na kterém převzal Cenu Opavské kulturní organizace. Mezi dalšími filmy byl tak zařazený do promítacího pásma v Opavě, kde jej měla opět šanci zhlédnout široká veřejnost. Film Offline poukazuje na míru závislosti dnešní mladé generace na technologiích, jako je […]

Film Offline na stříbrném plátně v Opavě

Porota ADC Creative Awards bude opět zasedat na VŠE

Art directors club (ADC) sdružuje české kreativce působící v sektoru komerčních komunikací, jejichž vývoj mapuje od roku 1993. Prestižní cena pro reklamní tvůrce – ADC Creative Awards se uděluje každoročně, ale teprve podruhé se její porota poradí o vítězích za zavřenými dveřmi na VŠE, letos v termínu 19. a 20. října.  Díky partnerství s Katedrou […]

Porota ADC Creative Awards bude opět zasedat na VŠE

Studenti Multimédií z pražské VŠE navázali spolupráci s agenturou Isobar a společně pracovali na projektu, který pomáhá Čechům třídit odpad

Námětem prvního ročníku Isobar Smoothie akademie se stalo téma studentského týmu z programu Multimédia v ekonomické praxi, který se zabýval vývojem webové aplikace na třídění odpadu. Po dobu letošního května si studenti stejnojmenného programu vyzkoušeli pracovat pod dohledem hlavních kreativců agentury Isobar – Václava Krejčího a Pavla Flégla a získali tak cennou zpětnou vazbu od […]

Studenti Multimédií z pražské VŠE navázali spolupráci s agenturou Isobar a společně pracovali na projektu, který pomáhá Čechům třídit odpad

Studenti z programu Multimédia v ekonomické praxi opět zvítězili v jarní soutěži A!M Creative Challenge

Do letošního ročníku soutěže Creative Challenge, která je určena mladým marketérům, se již podruhé zapojili studenti z programu Multimédií z Fakulty informatiky a statistiky. V rámci kurzu Řízení multimediálních projektů si bravurně poradili s tvorbou mediální kampaně pro společnost Savenica a její značku Bambino Lahodné, vyrábějící mléčné speciality. Se svými koncepty studenti dobyli první dvě […]

Studenti z programu Multimédia v ekonomické praxi opět zvítězili v jarní soutěži A!M Creative Challenge

Studenti Multimédií se probojovali do finálového kola soutěže Moje Vize 0 a se svými kampaněmi obsadili všechny tři příčky na stupních vítězů

Nadace Kooperativa a Tým silniční bezpečnosti uspořádal třetí ročník soutěže Moje Vize 0, který se ve spolupráci se středoškolskými a vysokoškolskými studenty snaží omezit nehodovost na českých vozovkách. V rámci kurzu Řízení multimediálních projektů se do soutěže zapojili i studenti programu Multimédia v ekonomické praxi z Fakulty informatiky a statistiky. Ve svých fiktivních reklamních agenturách […]

Studenti Multimédií se probojovali do finálového kola soutěže Moje Vize 0 a se svými kampaněmi obsadili všechny tři příčky na stupních vítězů

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: