Aktuality

Agentura GEN už přes dva roky s námi

„Nemohli jsme žít s vědomím, že naši kreativní studenti plýtvají svým potenciálem v rychlém občerstvení.”  Byl srpen roku 2020. Poprvé odhalujeme agenturu GEN v médiích. Rosteme, rozvíjíme se. Už jsme tu přes dva roky, náš GEN, kterým obohacujeme DNA klientů ale zůstává stále mladý. Naše cesta začala už v roce 2011, kdy jsme akreditovali bakalářský […]

Agentura GEN už přes dva roky s námi

Multimedialisté ovládli Creative Challenge 2022

OMD Czech každoročně pořádá soutěž Creative Challenge, do které se zapojili i studenti Multimédií. Letošním úkolem bylo navrhnout mediální kampaň pro společnost ZOOT. Do soutěže se přihlásilo celkem 18 týmu a do samotného finále, které se uskutečnilo 7. 12. 2022, postoupilo 5 finalistů. Z řad VŠE se soutěže zúčastnilo 5 fiktivních studentských agentur – Nami, […]

Multimedialisté ovládli Creative Challenge 2022

Nové kontaktní osoby na KME

Přicházíme se změnami v kontaktních osobách katedry multimédií. Barbora Rešovská již nadále nepůsobí ve funkci pedagogické tajemnice. Prosíme studenty, aby ji nadále nekontaktovali s dotazy ohledně studia. Rádi bychom vám představili nové pedagogické tajemnice KME – Adrianu Pánkovou a Annu Hábovou, na které se mohou studenti obracet dotazy, připomínkami či problémy v jejich studiu. Každá […]

Nové kontaktní osoby na KME

Oslavy 10 let Multimédií: V kině Dlabačov se vzpomínalo i oceňovalo

Bakalářský program Multimédia v ekonomické praxi oslavil své desetileté jubileum. Na oslavě 27. 10. se sešli absolventi, studenti a bývalí i současní lektoři, kteří si v kině Dlabačov společně užili nostalgický večer plný vzpomínek. Příznivci Multimédií byli při příchodu řádně přivítáni welcome drinkem od Kolowratovy sady. Na celý večer byl připraven bohatý program, živě v […]

Oslavy 10 let Multimédií: V kině Dlabačov se vzpomínalo i oceňovalo

KME má své MULTInožky!

Katedra multimédií nedávno představila trička #jsmemultimédia z dlouho očekávaného KME merche. Nyní je merch rozšířen i o MULTInožky – tedy o ponožky, které vás provedou multimédii. Oba produkty byly představeny na události Oslavy 10 let Multimédií, kde si je mohli účastníci zakoupit v rámci předprodeje. Nyní se konečně dostávají do prodeje a zakoupíte je i […]

KME má své MULTInožky!

Katedra Multimédií na novém místě!

Kladete si otázku, co se v posledních dnech děje za dveřmi KME? S naším starým místem v Rajské budově jsme se rozloučili a celou katedru i s učebnou kompletně přesunuli do přízemí staré budovy. Nově nás najdete pod číslem SB45. Jak se k nám dostanete? Z náměstí W. Churchilla vstoupíte do staré budovy a na […]

Katedra Multimédií na novém místě!

Inovační týden ve výuce 31. 10. – 4. 11.

V letošním ZS 2022/2023 nás v 7. týdnu poprvé čeká Týden inovací ve výuce (tzv. inovační týden). V týdnu 31. 10. – 4. 11. 2022 tedy nebude probíhat klasická rozvrhová výuka, ale akce, které běžně není možné ve výukové části semestru realizovat. Aktivity podporující moderní vzdělávání jsou organizovány studijními programy. Pokud se chcete dozvědět více […]

Inovační týden ve výuce 31. 10. – 4. 11.

Oslavme společně 10 let Multimédií

V roce 2021 oslavil bakalářský program Multimédia v ekonomické praxi z Fakulty informatiky a statistiky 10 let od svého založení, slavení ale v minulém roce překazil covid-19. Jelikož se takové jubileum bez pořádné události neobejde, ve čtvrtek 27. 10. pořádá Katedra multimédií vzpomínkový večer v kině Dlabačov.    Těšit se můžete na oblíbené tváře Multimédií, […]

Oslavme společně 10 let Multimédií

69. ročník Canneských Lvů pohledem Klárky a Babet

Stretne sa Ryan Reynolds, Paris Hilton a Volodmir Zelenskij… 5 dní plných kreatívnej inšpirácie, nabitých talkov, radosti z výhry, ale aj smútku z neúspechu. Reklamný svet po 2 online rokoch opäť naživo ukazuje, že je viac ako len tvorca marketingovej pretvárky, a že má potenciál meniť a zasahovať do najrôznejších odvetví. To a ešte omnoho […]

69. ročník Canneských Lvů pohledem Klárky a Babet

Účast našich studentů na soutěži Creative Challenge 2022

Studenti multimédií si letos vyzkoušeli vytvořit reklamní kampaň pro soutěž Creative Challenge, kde pracovali pro reálného klienta, kterým byla společnost PEPSI. Jejich úkolem bylo přijít s originální, efektivní a v praxi využitelnou marketingovou strategií pro aktivaci nové příchutě Pepsi bez cukru. Primárním cílem bylo zvýšit povědomí o trialu nové příchuti Pepsi Pineapple Mint. Tvůrci nejlepší […]

Účast našich studentů na soutěži Creative Challenge 2022

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: